پذیرش دانشجو در نخستین دانشگاه آزاد اسلامی ویژه بانوان

نخستین دانشکده آزاد اسلامی ویژه بانوان با عنوان دانشکده ابوالفتوح رازی در ترم بهمن بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) – شهر ری با عنوان دانشکده ابوالفتوح رازی (مادران) به عنوان نخستین و تنها دانشگاه آزاد اسلامی مخصوص بانوان در سراسر کشور در رشته های فقه و حقوق، معماری، حسابداری روانشناسی، مهندسی کامپیوتر، آموزش زبان انگلیسی، مهندسی شهرسازی، تربیت دبیر، تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

 

بنابراین گزارش در این دانشگاه امکان تحصیل در دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون ورودی، امکان تحصیل همزمان دو رشته، دسترسی آسان به دانشکده، تحصیل در محیطی آرام و دلنشین، امکان استفاده از وام دانشجویی، تخفیف و تقسیط شهریه، بهره مندی از دوره های مهارتی و کارآفرینی فراهم است.

 

این گزارش می افزاید: این دانشگاه در منطقه صفاییه شهر ری به عنوان تنها واحد مختص بانوان و حامی مادران در استان تهران آماده پذیرش بانوان و مادران علاقه مند به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور در ترم بهمن است.

 

بانوان می توانند جهت ثبت نام به سایت مرکز پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی yi.iau.ir مراجعه و مجتمع دانشگاهی مادران را با کد 844 انتخاب و ثبت نام کنند و یا به صورت حضوری به محل دانشکده واقع در شهر ری، میدان صفاییه مراجعه کنند.

 

 

 

اتاق نگهداری کودک و مهد کودک در حال احداث، دسترسی نزدیک و آسان به مترو با ایجاد سرویس ایاب و ذهاب مستقیم به متروی خط یک، برگزاری دوره های کاربردی مهارتی و کارآفرینی ویژه بانوان و مادران گرامی، برگزاری کارگاه سخنرانی های تخصصی و بازدیدهای علمی و فرهنگی، کتابخانه، اتاق مطالعه نشریات، استراحتگاه فضای باز ویژه خواهران، سایت مجهز به کامپیوتر و اینترنت، اتاق نمایش فیلم های آموزشی و مهارتی، پزشک کلینیک سلامت، اتاق های مشاوره فرهنگی و خانواده، سالن اجتماعات از تسهیلات ویژه این دانشگاه است.

 

محیطی امن و آرام، دسترسی مناسب و برخورداری از استادان مجرب و متعهد، امکانات مناسب آموزشی از طریق کلاس های درسی و استاندارد و مجهز، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز درون دانشگاه برای استراحت از ویژگی ها و نقاط قوت این دانشگاه به شمار می رود.

کد خبر 1207263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha