روکش آسفالت ۵۳ کیلومتر از جاده‌های ایلام انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ کیلومتر از جاده‌های این استان روکش آسفالت شده است.

«سید زاهدین چشمه خاور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: این مدت تاکنون ۱۶.۴ کیلومتر روکش راه فرعی و اصلی، میکروسرفیسینگ ۱۱ کیلومتر، چهار کیلومتر درز گیری، چهار هزار و ۲۸۸ تن لکه گیری آسفالت و ۶۷۸ کیلومتر شانه سازی مسیر انجام شده است.

 

وی افزود: علاوه بر این بیش از ۶ هزار تابلو، ۱۲ هزار پر چسب شب نما و سه کیلومتر نیوجرسی در محورهای مختلف استان نصب شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: امسال علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها نیز در دستور کار این‌ اداره کل قرار گرفته است.

 

وی به طرح پویش همراهان سفر ایمن ایام اربعین در ایلام اشاره و ادامه داد: این طرح پویش همراهان سفر ایمن (اربعین حسینی) همزمان با هشت استان کشور در این استان اجرا می‌شود.

 

چشمه خاور یادآور شد: این طرح از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد از این رو در فرصت اندک باقیمانده باید با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اقدام شود

کد خبر 1207272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha