اجرای طرح آبرسانی به آبیک نماد همبستگی بین مسئولان و مردم است

محمدبیگی گفت: اجرای طرح آبرسانی به شهر آبیک نماد همبستگی مسئولان و مردم و نماد کار تیمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فاطمه محمدبیگی» در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به شهر آبیک که امروز (شنبه ۲۹ مرداد) در منطقه زیاران شهرستان آبیک برگزار شد، بیان کرد: از صبوری انقلابی مردم آبیک تشکر کرده زیرا بیش از ۲ دهه است تلخی آب را تحمل کردند تا در هشتم ماه محرم شیرینی آب گوارا را چشیدند و جا دارد از این همت تشکر کرد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پروژه نماد همبستگی مسئولان و مردم و نماد کار تیمی است که نشان می دهد اگر نمایندگان دولت، استاندار و معاون اجرایی، امام جمعه و مردم دست به دست هم دهند، قطع یقین وزاری کارآمد ملی به عرصه آمده و کار را تمام می کنند و امیدواریم در ادامه با همبستگی بتوانیم پروژه را ادامه دهیم.

 

وی تصریح کرد: ۱۹۴روستا و ۱۵ شهر و ناحیه صنعتی منتظر رساندن آب تا ضیاآباد هستند و از این پروژه بهره مند می شوند و این پروژه باعث کاهش استفاده از آب چاه ها و تأمین امنیت غذایی شمال غرب کشور خواهد شد و آنچه دغدغه رهبری در حوزه حفظ خاک دشت قزوین با چنین پروژه هایی اجرایی می شود.

 

در ادامه نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود همه محدودیت های بین المللی که پیش روی دولت کریمه آقای رئیسی است به فضل الهی قدم های موثر و گره گشایی در کشور برداشته می شود از جمله در حوزه دیپلماسی دستاوردهای خوبی برای کشور در این مدت کوتاه کمتر از یک سال دولت حاصل شده و در حوزه دیپلماسی اقتصادی قدم های موثری را شاهد بودیم.

 

«روح الله عباسپور» گفت: امروز یکی از این قدم ها را در نقطه ای از استان قزوین شاهد هستیم که ۴۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

 

وی تأکید کرد: سه دهه بیشتر است استان قزوین دنبال بحث آب الموت رود و شاهرود است و حجم زیادی از این آب در دریای خزر ریخته می شود و قزوین سه دهه مطالبه اش این آب است و چرا وزرای نیروی قبلی موافقت در این زمینه نداشتند  در حالی که این پروژه خیلی هم هزینه ای ندارد و آب پایداری برای استان می تواند باشد خواهشمندیم این موضوع را در برنامه های خود قرار دهید.

 

نماینده مردم بوئین زها در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: هنوز اتفاقی که در بحث سد بالاخانلو در بوئین هرا باید صورت گیرد رخ نداده است و خواهشمندیم با اقدام انقلابی دستورات داده شده برای این سد انجام شود.

 

وی با تقدیر از اقدامات وزیر نیرو یادآور شد: امسال می توانستیم شرایط بحرانی در بحث برق داشته باشیم ولی با اقدام در حوزه تولید و روشنایی برای مردم کوچکترین چالشی نداشتیم که جای تشکر از آقا محرابیان وجود دارد.

 

کد خبر 1207288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha