خبرنگاران  در جبهه جهاد روشنگری و مطالبه‌گری هستند

نوروزی گفت: خبرنگاران می‌توانند در جبهه جهاد روشنگری و مطالبه‌گری با روی آوردن به اصل خبرپژوهی گام‌های بلندی بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، امروز، (۲۹ مردادماه)  با حضور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان میاندوآب ویژه خبرنگاران جنوب استان که با حضور مسوولان شهرستانی، منطقه ای و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: ما در مقابل رسانه های جهانی باید به یک وحدت نظر برسیم تا بعنوان یک رسانه مأموریت خودمان را در مقابل هجمه های رسانه ای غرب به بهترین نحو ممکن ایفا کرده باشیم.
 
وی با بیان اینکه تمجید و تکریم فعالین خبر بر همه ما واجب است بیان داشت: استعدادیابی و آموزش نسل جدید خبرنگارانی که بتوانند در جریانات مختلف جامعه به نحو احسن قد علم کنند یکی از مأموریت های مسئولان فرهنگ و ارشاد در سراسر کشور هست تا خبرنگاران و شاغلین در این حرفه ی سخت مأموریت ذاتی خود را که همان اطلاع رسانی دقیق و صحیح هست انجام دهند.

نوروزی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: دشمنان ما امروزه با فعالیت در عرصه‌های مختلف اطلاع‌ رسانی در حال تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و خبرنگاران می‌توانند در جبهه جهاد روشنگری و مطالبه‌گری با روی آوردن به اصل خبرپژوهی گام‌های بلندی بردارند.

خبرنگاری در ردیف مشاغل سخت قرار دارد

علی پیام، فرماندار میاندوآب، نیز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار مخصوص خبرنگاران جنوب استان به میزبانی این شهرستان گفت: اصحاب رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم همواره در جامعه از جایگاه ویژه ای برخورداند.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که از خبرنگاران انتظار می رود با توجه به پتانسیل های بالقوه شهرستان و منطقه در معرفی آن به جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرند، افزود: خبرنگاران در هر شرایطی مشکلات جامعه را منعکس می کنند و به همین دلیل خبرنگاری در ردیف مشاغل سخت قرار دارد که نشان از ارزش بالای این حرفه دارد.

کد خبر 1207321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha