رسانه ها ابزار قدرتمند در حوزه فرهنگ سازی هستند

علایی گفت: باید برنامه ریزی ها با نگاه فرهنگی صورت گیرد تا شاهد فرهنگ سازی در سطح جامعه باشیم و رسانه ها نیز ابزار قدرتمند در این حوزه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «هاشم علایی» امروز (29 مردادماه) در دیدار با مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: یک تکلیف انقلابی بر گردن مدیران هست که باید کار خود را صادقانه و جهادی انجام دهند تا جواب گوی خون شهیدان باشند.

 

مدیر کل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه ترویج استفاده از محصولات دارای استاندارد یک دغدغه ویژه داریم تا محصولات با کیفیت در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه استاندارد، نگاه ترویجی در فرهنگ سازی استفاده از محصولات استاندارد، تفاهم نامه با مراکز علمی و دانشگاهی برای استفاده از ظرفیت های هیئت علمی در دوره های آموزشی و افزایش ظرفیت های آزمایشگاه های مورد تائید استاندارد از جمله فعالیت های اداره کل استاندارد است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: باید برنامه ریزی ها با نگاه فرهنگی صورت گیرد تا شاهد فرهنگ سازی در سطح جامعه باشیم و رسانه ها نیز ابزار قدرتمند در این حوزه هستند.

 

علایی خاطر نشان کرد: آماده همکاری با کانون های مساجد در حوزه فرهنگ سازی هستیم و امیدواریم با عقد تفاهم نامه بتوانیم همکاری دوجانبه در این زمینه داشته باشیم.

 

مدیر کل استاندارد استان افزود: توسعه استان یک تکلیف جمعی است و همه باید دست در دست هم بتوانیم گام های محکم و مهم برای توسعه استان برداریم.

 

کد خبر 1207324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha