تامین به موقع اقلام اساسی مطالبه مهم مردم/با محتکران و گران فروشان بدون ملاحظه برخورد شود

بهروزی‌فر تأمین به موقع کالاها و اقلام اساسی را توسط دولت و وزارتخانه‌های تابعه به عنوان مطالبه‌ای مردمی خواستار شد و گفت: از دولت انتظار داریم با محتکران و گران فروشان بدون ملاحظه و جدی‌تر برخورد کند.

«خلیل بهروزی‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ضمن اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: از دولت به شکل ویژه انتظار داریم برای تأمین و توزیع اقلام و کالاهای اساسی سبد خانوار و همچنین دارو که مطالبه مهم مردم است تلاش گسترده‌تری انجام دهد تا مشکلات مردم مضاعف نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس در پاسخ به این پرسش که روند اجرای مردمی کردن یارانه‌ها توسط دولت تاکنون به چه صورت بوده است عنوان کرد: هدفمندی توزیع یارانه‌ها در راستای برقراری عدالت گامی حقیقتا ارزشمند است اما انتظار نداریم همچنان شاهد گرانی افسارگسیخته کالاها و احتکار گسترده اقلام باشیم.

بهروزی‌فر با بیان اینکه مجلس به عنوان نهاد قانونگذار و نهاد نظارتی با دقت عملکرد وزارتخانه‌های دولت را رصد می‌کند ابراز داشت: کنترل و نظارت همه جانبه بر قیمت کالاها، جلوگیری از نوسانات ساعتی و لحظه‌ای بازار در کنار مبارزه جدی با محتکران و گران فروشان بدون ملاحظه و به شکل قانونی انتظاری است که از دولت داریم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس برخورد قاطع دولت با مفسدین و دلالان حوزه اقتصادی را خواستار شد و ابراز داشت: یکی از وظایف دولت و مجلس دفاع از مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آن‌هاست بنابراین از دولت سیزدهم که اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است انتظار داریم نوع رویکرد خود را در اینباره به صورت جدی‌تری ادامه دهد.

وی به کارگیری مدیران متعهد، جهادی و مردمی را در اجرای سیاست‌های حمایتی دولت و مجلس خواستار شد و ضمن تاکید بر لزوم کنار زدن مدیران ناکارآمد و فاسد خاطرنشان کرد: امیدواریم رویکرد تحول مدیریتی با شایستگی‌های دولت سیزدهم به سرعت و با دقت انجام شود زیرا این مطالبه جدی مجلس و مردم از دولت انقلابی است.

کد خبر 1207345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha