اجرای ۲۱ برنامه «روضه خانگی» توسط خادمیاران رضوی آران و بیدگل

مسئول کانون خدمت رضوی آران و بیدگل از اجرای ۲۱ برنامه «روضه خانگی» در دهه اول و دوم محرم توسط کانون های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه اول و دوم محرم، روضه های خانگی و اقامه عزای حسینی در منزل سالمندان نیازمند که امکان حضور در هیئات و اماکن مذهبی را نداشتند برگزار شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: این طرح به همت خادمیاران و یاوران رضوی در قالب ۲۱ برنامه روضه خانگی در سطح شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

آذرباد ادامه داد: کانون خدمت رضوی امام رضا(ع) با ۹ برنامه، کانون ثامن الائمه(ع) با چهار برنامه، کانون سلطان طوس با سه برنامه، کانون های شمس الشموس و عالم آل محمد(ع) با دو برنامه و کانون معین الضعفا با یک برنامه، روضه های خانگی را اجرا کردند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار داشت: اجرای صلوات خاصه امام مهربانی ها، قرائت زیارت عاشورا  و مداحی و ذکر مصائب اباعبدالله الحسین (ع) از جمله برنامه های این محافل معنوی بود.

 

عباس آذرباد افزود: همچنین در این برنامه ها ضمن اهدای تبرکی حرم مطهر رضوی، مبلغی به صورت وجه نقد در قالب طرح «آقا حساب کرده اند» به این نیازمند تحویل داده شد.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

 

هم اکنون ۱۲۷ خادمیار رضوی شامل ۷۵ نفر زن و ۵۲ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کد خبر 1207385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha