قلم خبرنگاران سازندگی، توسعه و پیشرفت جامعه را به همراه دارد

عباسی با بیان اینکه قلم خبرنگاران باعث سازندگی می شود و توسعه و پیشرفت جامعه را به همراه دارد گفت: انتقاد سازنده خبرنگاران برای رفع مشکلات اثربخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» عصر روز(شنبه، ۲۹ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد اظهار کرد: حضرت زینب(س) برای ماندگاری حرکت عظیم امام حسین (ع) نقش بسزایی داشتند و رسالت خبرنگاران جدای از این رسالت و مسئله مهم جهاد تببین نیست.

استاندار گیلان با بیان اینکه به زودی در یک نشست خبری و در تریبونی آزاد پای صحبت های خبرنگاران استان خواهم نشست افزود: انتقاد سازنده خبرنگاران برای رفع مشکلات اثربخش است.

وی خاطر نشان کرد: نقد سازنده رسانه‌‌‌ ها در مسیر اصلاح امور با تخریب افراد فاصله دارد چرا که قلم خبرنگاران باعث سازندگی می شود و توسعه و پیشرفت جامعه را به همراه دارد.

عباسی خواستار رفع شکایت دستگاه ها و مسئولان از خبرنگاران شد و ادامه داد: چالش‌ها و مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه شفاف و قابل تشخیص است و می بایست برای رفع آن اقدام جدی صورت بگیرد.

وی با تاکید به نقش رسانه ها در گسترش همدلی و وفاق در استان، اذعان کرد: وفاق و همدلی در دوره های گذشته در استان وجود نداشته و امیدواریم رسانه‌ها و خبرنگاران، مردم و مسئولان را به هم نزدیک کنند و موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

وی با انتقاد از وجود خلا قانونی برای رفع مشکلات خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات خبرنگاران با ساز و کارهای قانونی حل و فصل می شود.

استاندار گیلان در ادامه در خصوص مساعدت دولت برای راه اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات گیلان، تخصیص اعتبار برای بیمه تکمیلی خبرنگاران، تسهیل در امور مرتبط با مسکن خبرنگاران و ارائه تسهیلات خرید سخت افزار رسانه‌ای برای خبرنگاران مطالبی را بیان کرد.

کد خبر 1207400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha