کرمانشاه در پذیرایی از زوار اربعین همیشه پیشتاز است

الماسی، با اشاره به اینکه کرمانشاه در پذیرایی از زوار اربعین همیشه پیشتاز است، گفت: کرمانشاه دروازه اربعین است و تمهیدات خوبی برای پذیرایی در خور شأن زائران اربعین در این استان انجام شده است.

فرزاد الماسی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری  مراسم پیاده روی اربعین حسینی : دستگاه‌های خدمات رسان تأکیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به زوار را دریافت کرده‌اند و جهاد کشاورزی برای تأمین اقلام مورد نیاز موکب‌ها آمادگی کامل را دارد.

 

فرماندار کنگاور ،افزود:شهرستان آمادگی کامل برای استقبال، پذیرایی و اسکان زائرین عتبات عالیات را دارد.

 

وی با بیان اینکه جریان اربعین کاملاً مردمی شده است، خاطر نشان کرد: مراسم راهپیمایی اربعین حسینی یک مراسم عبادی و خودجوش است و دولت در این مسیر همراه و همگام با مردم است.

 

الماسی تصریح کرد: همه کسانی که در برپایی این مراسم حضور و مشارکت دارند با عشق و اعتقاد قلبی به فعالیت مشغول هستند و افتخار دولت نیز این است که در برپایی این مراسم باشکوه همگام با مردم است.

 

فرماندار کنگاور ،اظهار کرد: امسال افزایش زوار پیش بینی شده است، از این رو موکب داران باید برای پذیرایی و ارائه خدمات به زوار برنامه داشته باشند که برای خدمت‌رسانی بهتر به زوار، ۷ موکب در این شهرستان مستقر شده است تا خدمات لازم را به زوار اربعین حسینی ارائه دهند.

 

وی در پایان گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در این سال‌ها در برگزاری مراسم اربعین حسینی کم نگذاشتند و هر سال در برگزاری این حرکت عظیم کمک کردند.

 

کد خبر 1207402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha