آمادگی اسکان شبانه هشت هزار نفر از زوار اربعین از کنگاور تا مرز خسروی

عزیزی، گفت: ظرفیت اسکان شبانه هشت هزار نفر از زوار اربعین در استان از سوی سپاه فراهم شده و اگر شاهد حضور بیشتر زائرین باشیم، امکان افزایش این ظرفیت وجود دارد.

 یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در کرمانشاه ،گفت: اربعین امسال در فصل گرما برگزار می‌شود و به‌طور یقین شرایط با سال‌های گذشته متفاوت و تدابیر فرق می‌کند، افزود: خوشبختانه بر رفع موانع زیارت عتبات عالیات و فراهم‌سازی شرایط مناسب جهت پیاده‌روی اربعین برای زائران تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، افزود: از ظرفیت‌های مختلف سپاه جهت تسهیل اسکان زوار اربعین استفاده خواهد شد و تمامی مراکز اقامتی سپاه از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی در اختیار زوار اربعین قرار خواهد گرفت.

 

عزیزی،خاطر نشان کرد: فضای شهرستان ها و فضای استان بایست بصورت شنیداری، تصویری  اربعینی باشد که در صورت تحقق این مهم قطعا شیرینی سفر زیارت زوار دوچندان خواهد شد.

 

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه،اظهار کرد: مردم استان کرمانشاه از گذشته‌های دور میزبان خوبی برای زوار عتبات عالیات بوده اند و امسال هم که مرز خسروی پس از مدتها به روی زوار باز شده، چشم به راه زوار اربعین هستند.

 

وی در پایان گفت: باید در طول مدت باقی مانده تا مراسم اربعین حسینی  تمامی اقدامات از جمله تشکیل کمیته های اختصاصی جهت استقبال، اسکان و پذیرایی از زائرانی که از مسیر کرمانشاه  می گذرند انجام گیرد.

کد خبر 1207404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha