ویزیت رایگان بیماران به همت جوانان حیدرکرار در تبریز

عهدی گفت:طرح ویزیت رایگان در منطقه مارالان تبریز به همت و تلاش گروه جهادی جوانان حیدرکرار با همراهی و مشارکت کانون فرهنگی هنری فطرت اجرایی شد.

«رضا عهدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریزاظهارکرد:طرح ویزیت و درمان رایگان بیماران با ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی به همراه مشاوره،کارگاه آموزشی فرزند پروری و اعتیاد،برگزاری برنامه اتاق کودک همراه با جایزه توسط گروه جهادی جوانان حیدرکرار اجرایی شد.  

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: همزمان با ماه محرم طبق برنامه‌ریزی انجام شده ویزیت رایگان بیماران در دستور کار گروه جهادی جوانان حیدرکرار قرار گرفت.

عهدی افزود:در این راستا بیش از ۷۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی و ۴۵۰ نفر خدمات پزشکی به همراه داروی رایگان توسط پزشکان دریافت نمودند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم بزرگترین افتخار گروه جهادی و اعضای کانون محسوب می‌شود و در این مسیر تلاش داریم تا همه توان خود را به کار بگیریم،تصریح نمود: طرح ویزیت و درمان رایگان بیماران با مشارکت بسیج جامعه پزشکی اجرا شد.

مسئول گروه جهادی اجرای طرح های ساخت منزل مسکونی برای محرومان،ویزیت و درمان رایگان،توزیع بسته های معیشتی را از جمله برنامه های اجرایی به همت و تلاش جوانان گروه جهادی حیدرکرار نام برد.

 

 

 

کد خبر 1207405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha