طرح اوقات فراغت کانون حضرت معصومه چاراویماق در یک نگاه

شریعتی گفت: فعالیت‌های مختلفی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» آغاز شده که هر یک زمینه جذب کودکان و نوجوانان به مساجد را فراهم کرده است.

«مهری شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) با اجرای برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی به همت بانوان فعال کانون خبرداد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه مسجد صاحب الزمان شهرستان چاراویماق تبریزگفت: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس،طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت به همت کانون فرهنگی هنری در مسجدصاحب الزمان (عج) آغاز شده است.

شریعتی با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در کانون حضرت معصومه (س)،افزود: دوره های آموزشی طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون در سه بخش قرآنی، آموزش کمک درسی و مهارت آموزی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: کلاس آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان با حضور بیش از ۲۰نفر در حال برگزاری است و تا آخرشهریور ماه ادامه دارد.

شریعتی گفت: کلاس آموزش کمک درسی زبان انگلیسی و ریاضی ویژه دانش آموزان با حضور ۲۵ نفر یکی دیگر از رشته های طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری است.

مدیر مسئول کانون ضمن تجلیل از بانوان تلاشگر مجموعه،خاطرنشان کرد: هیات امنا مسجد در اجرای طرح اوقات فراغت با کانون فرهنگی هنری همکاری می کند.

کد خبر 1207815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha