تداوم فعالیت تابستانی کانون اصحاب المهدی تبریز

عهدی گفت: کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی(عج)با همکاری گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد، با برگزاری کلاس های مختلف در همه رشته ها تابستانی پر بار برای نوجوانان و جوانان رقم زده است.

«رضا عهدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تاکید بر لزوم غنی سازی ایام فراغت دانش آموزان اظهارکرد: در هجمه فرهنگی امروز که دشمنان کودکان و نوجوانان را در تیررس حملات خود قرار داده‌اند بر اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی به‌ویژه در تابستان افزوده شده است.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی و مسئول گروه جهادی جوانان حیدر کرار مسجد علی اصغر تبریزگفت: اوقات فراغت از بخش های مهم در زندگی انسان ها است. نداشتن برنامه مناسب برای گذران این اوقات،سایر جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار داده و گاه موجب فساد می شود. توجه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برای شناخت نیازها و رفع آنها، همچنین برنامه ریزی درست برای گذراندن آن موجب بروز خلاقیت، نوآوری توام با تفکر سیال در فرزندان می شود.

عهدی با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های تابستانی در مسجد تحت عنوان «اوقات فراغت» افزود: این برنامه‌ها در قالب‌ کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، قرآنی و ورزشی در حال اجرا می باشد.

وی تصریح کرد:استفاده از اساتید مجرب در کلاس های تابستانی موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این کلاس های آموزشی شده است.

عهدی یادآور شد: برگزاری برنامه های فرهنگی هنری، مذهبی، ورزشی و ... از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری است که در طول سال برگزار می شود.

وی گفت: کلاس طرح اوقات فراغت با حضور بیش از ۳۰ نفر در حال برگزاری است و تا آخرشهریور ماه ادامه دارد.

مسئول فرهنگی کانون ضمن تجلیل از عوامل تلاشگر مجموعه،خاطرنشان کرد: هدف از این برنامه طرح تابستانه مهارت آموزی و توجه به برنامه های فرهنگی و ارزشی است تا با توانمندسازی افراد و جوانان و نوجوانان بتوانیم مهارت های خوبی را در این دوران آموزش بدهیم.

کد خبر 1210343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha