برنامه‌ کانون‌ حضرت ابوالفضل شهرستان میانه در طرح تابستانی اوقات فراغت

نظری گفت:مساجد بهترین مکان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان هستند که اگر مورد توجه جدی قرار گیرند، بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز برطرف خواهد شد.

«رضا نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار کرد: غنی‌سازی بهینه اوقات فراغت، شاخصی مناسب برای ارتقای سلامت جسمی و روانی و استحکام ساختار تربیتی جامعه است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل شهرستان میانه گفت: تابستان و اوقات فراغت بهترین فرصت برای شناسایی استعدادهایی است که در عرصه های مختلف هنری در بستر مساجد رشد و شکوفا شده اند.

نظری با اشاره به برنامه‌های اجرایی در کانون افزود: آموزش رشته‌های مختلف  فرهنگی، هنری، مذهبی و مسابقات جذاب در قالب طرح تابستانی اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان از ابتدای تیرماه آغاز شده‌ و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعضا و عوامل کانون همیشه در کارهای فرهنگی و اجتماعی از قبیل برگزاری کلاس های مختلف برای برادران و خواهران در سطح محله  مشارکت دارند، تصریح کرد: از مهم‌ترین شاخص‌ها و فعالیت‌های کانون اجرای رزمایش مؤمنانه وتشکیل گروه جهادی از اعضای کانون برای کمک به نیازمندان، برگزاری انواع کلاس‌ها و فراهم‌سازی دوره‌های متنوع برای اوقات فراغت بچه‌های مسجد و برگزاری برنامه‌ها در مناسبتهای ملی ومذهبی ... می باشد.

مدیر مسئول کانون خاطرنشان کرد:با وجود محرومیت‌ها و کاستی‌ها، این کانون در ایام تابستان با برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان توانسته است بخشی زیادی از دانش‌آموزان را به مسجد جذب کند.

 

کد خبر 1208206

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha