تنظیم سند راهبردی تعامل ساز فرمانداری پایتخت  با تشکل های سیاسی

طهرانی از تنظیم سند راهبردی تعامل ساز فرمانداری پایتخت ایران با تشکل های سیاسی خبر داد و گفت: خانه احزاب ایران تجلی مردم سازی نظام مشارکت سیاسی است.

قاسم محمد طهرانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با گرامیداشت هفته دولت و ماه سوگواری اهل بیت (ع) و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از برگزاری انتخابات خانه احزاب در هفته دولت استقبال کرد و گفت: هم اندیشی سران احزاب ایران نمونه دیگری از تجلی مردم سازی نظام مشارکت های سیاسی در کشور است.

 

وی افزود: یکی از ثمرات موثر انقلاب اسلامی تبیین واقع گرایانه فعالیت مردم در متن اهداف نظام اسلامی به ویژه در اصل 26 قانون اساسی مرتبط با فعالیت های تحزب در کشور است که به حمدالله تحولات تحزب در کشور برخلاف کمبودهایی که در این گونه فعالیت ها احساس می شود اما شاهد فعالیت های جدی در ساختار تشکیلاتی احزاب هستیم.

 

فرماندار تهران با استقبال از همراهی با احزاب و اندیشه های مختلف خاطرنشان کرد: احزاب قطعا دغدغه مردم و انقلاب را سرلوحه برنامه خود می دانند. بر همین اساس سند راهبردی تعامل ساز فرمانداری پایتخت ایران با تشکل های سیاسی تنظیم می شود.

 

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی مدونی که در مورد ارتقای سطوح مختلف در فراهم کردن زمینه های مشارکت سیاسی احزاب و مردم و گروه های سیاسی صورت گرفته بنا داریم با همراهی متخصصان حوزه احزاب و همکاری برخی دانشگاه ها نسبت به برگزاری دوره های کوتاه مدت پژوهش محور در بخش های مختلف آشنایی با مکاتب سیاسی و تحزب شناسی اقدام کنیم.

 

وی گفت: هفته دولت فرصتی برای هم افزایی نهادهای مردمی علاقه مند به تلاش های سیاسی است و بر عزم جدی فرمانداری تهران برای همراهی با برنامه های احزاب و تشکل های سیاسی تاکید داریم.

کد خبر 1207457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha