زنجانی ها امسال بیش از ۶.۱ میلیارد تومان صدقه دادند

به گفته صالحی، قریب به ۱۳۴ هزار مشترک طرح صدقات کمیته امداد در استان زنجان وجود دارد و بر اساس آمارهای موجود خیران زنجانی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از شش میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح های مختلفی به منظور جمع آوری کمک های مردمی و فراهم کردن منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به مددجویان عزیز تحت حمایت در طول سال اجرا می شود، گفت: یکی از مهمترین واثرگذار ترین طرح های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت رسانی موثر به خانواده های عزیز تحت حمایت  اجرای طرح جمع آوری صدقات است.

 

روح اله صالحی با بیان اینکه قریب به  134 هزار مشترک طرح صدقات کمیته امداد استان زنجان در قالب مشترکین صنادیق معابر، اماکن، منازل، اصناف و طرح کیوآر کد در سطح این استان وجود دارد، افزود: خیران زنجانی از ابتدای امسال از طریق این طرح ها بیش از شش میلیارد و 185  میلیون تومان  در برنامه های اجرایی این نهاد مشارکت کرده اند.

 

این مسئول اضافه کرد: وجوهات حاصل از طرح صدقات در هر منطقه به منظور ارائه خدمات مورد نیاز خانواده های عزیز تحت حمایت در بخش های مختلف از جمله مسکن، امورتحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی، و براساس  اولویت های موجود در همان منطقه هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان توسعه روش های نوین در جذب کمک های مردمی را از برنامه های راهبردی واولویت های اصلی در حوزه مشارکتهای مردمی دانست و افزود: در کنار صنادیق صدقات فیزیکی کد آنی پرداخت #024*8877*، شماره تلفن گویای33116 و کیوآر کد اختصاصی پرداخت از طریق تلفن همرا ه برای پرداخت صدقه پیش بینی شده ودر دسترس همگانی قراردارد وخیران زنجانی می توانند وجوهات وصدقات خودرا از این طریق پرداخت کنند.

 

کد خبر 1207468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha