مراسم دعای ندبه مردم آستارا از شبکه یک پخش می‌شود

داداش‌زاده از برگزاری مراسم باشكوه دعای ندبه در بندر آستارا خبر داد و گفت: این مراسم از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش می‌شود.

«محمد داداش‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: مراسم پرفیض دعای ندبه روز(جمعه، ۴ شهریور) سال جاری و پس از اقامه نماز صبح ساعت ۵ و نیم صبح در محل مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا افزود: مراسم باشكوه دعای ندبه به صورت زنده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه مردم دیندار، ولایتمدار و خداجوی بندر آستارا در آیین‌های معنوی حضوری پرشور دارند، تصریح‌‎کرد: سخنران مراسم حجت‌الاسلام «تویسرکانی» نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین است و «مهدی سروری» ذاکر اهل‌بیت(ع) به قرائت دعای ندبه می‌پردازد.

 

داداش‌زاده از همکاری تنگاتنگ امام جمعه و فرماندار در راستای اجرای باشکوه برنامه تقدیر و تشکر کرد و گفت: در راستای پررنگ کردن این مراسم ستاد تشکیل و علاوه بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از نهادها و دستگاه‌های مرتبط مشاركت دارند.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: آيين قرائت دسته جمعی دعای ندبه به منظور تعجيل در ظهور آقا امام زمان(عج) هر جمعه با شكوه خاصی در اماکن مذهبی آستارا برگزار می‌‌شود.

کد خبر 1207523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha