افزایش سرانه اعتبارات مساجد استان البرز با رویکرد ارتقاء فرهنگ معرفتی جامعه ضروری است

حجت الاسلام شکری با تبریک فرا رسیدن سالروز مساجد گفت: افزایش سرانه اعتبارات مساجد استان البرز در سفر رییس جمهوری به این استان یکی از رویکردهای ارتقاء فرهنگ معرفتی جامعه تلقی می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن سالروز گرامیداشت روز جهانی مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت : « مسجد» نماد آیینی و نشانه دین اسلام است و این جایگاه با اهمیت و پرفضیلت بستر جریان سازی فرهنگی با رویکرد مسجد محوری است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: یکی از ضرورت های تحقق مسجد تراز اسلامی توجه به زیرساخت های فرهنگی و آموزشی و هنر در عرصه مسجد است. 

 

وی با اشاره به اهمیت بحث سرانه مساجد با محوریت رشد و تعالی فرهنگی بیان کرد: سفر رئیس جمهوری به استان البرز و اعتبارات مالی آن با هدف رشد فرهنگی، آموزشی و ... انجام شد ضروری است در این خصوص شاهد رشد اعتبارات و سرانه مساجد استان نیز باشیم. 

 

به گفته وی، مسجد تراز اسلامی به واقع با جریان سازی منسجم برنامه های فرهنگی، بسترساز حرکتی متداوم و متعالی با نگاه رشد و پویایی است. 

 

گفتنی است، میزان سرانه تخصیص یافته برای مساجد استان البرز از جمله مباحثی است که خبرگزاری شبستان استان البرز آن را پیگیری می کند. 

 

کد خبر 1207550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha