باید در حوزه کشاورزی و تولیدات گیاهی نیازهای مردم به خوبی تامین شود

نظری گفت:باید با مدیریت صحیح به سطحی برسیم که در حوزه کشاورزی و تولیدات گیاهی نیازهای مردم به خوبی تامین شود تا دغدغه ها در این خصوص کاهش محسوسی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در جلسه قرارگاه اقتصادی دانش بنیان استان افزود: باید مسائل اصلی و استراتژیک کشاورزی استان به صورت مشخص در این مرکز پیگیری شود تا در نهایت علاوه بر رفع مشکلات استان، نیازهای اصلی سایر استان های کشور در این حوزه نیز حل شود.

 

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا باید بتوانیم ظرفیت های اصلی استان در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری را پای کار بیاوریم و با مدیریت صحیح به سطحی برسیم که در حوزه کشاورزی و تولیدات گیاهی نیازهای مردم به خوبی تامین شود تا دغدغه ها در این خصوص کاهش محسوسی پیدا کند.

 

وی ادامه داد: باید به این سطح از دیدگاه برسیم که امکان حل مسایل و مشکلات کشور با اتکا به توان داخلی انجام پذیر است، این در حالی است که اکنون شرکت های دانش بنیان و فناور بسیار خوبی در سطح استان در حال فعالیت هستند.

 

نظری اظهار کرد: پژوهش ها نباید به گونه‌ای زمان بر باشد که نتایج حاصله با توجه به تغییر اقلیم، آفت های جدید و نیازهای کشاورزی دیگر کارایی نداشته باشد بلکه باید در زمان مناسب خود به دست آید و مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 1207567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha