ارکان مسجد در کنار هم باشند و دست به دست هم دهند به مردم ارائه خدمت کنند

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به اینکه ارکان مسجد در کنار هم باشند و دست به دست هم دهند به مردم ارائه خدمت کنند و از اختلاف پرهیز کنند، گفت: باید کاری کنیم که خدا از ما راضی باشد و منیت در شهر شیراز با کار برای خدا همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، امروز (یکشنبه 30 مرداد) در همایش «اصحاب مسجد» که در شبستان «امام خمینی (ره)» حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: برای رونق مساجد، نیاز به سازماندهی است و همه مساجد باید به امور مساجد تشریف بیاروند و تشکیل پرونده دهنده و اگر قرار است حمایت شکل گیرد باید آمار دقیق در اختیار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: برای مساجد باید برنامه های رونق افزا شکل گیرد که نظیر آن ایجاد مهدهای کودک، محافل و حلقه های علمی، صندوق های قرض الحسنه و صندوق های خیریه است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس با اشاره به اینکه ارکان مسجد در کنار هم باشند و دست به دست هم دهند به مردم ارائه خدمت کنند و از اختلاف پرهیز کنند، گفت: باید کاری کنیم که خدا از ما راضی باشد و منیت در شهر شیراز با کار برای خدا همخوانی ندارد.

وی گفت: هر مسجدی باید تقویم ملی و مذهبی تهیه کند و شورای فرهنگی مسجد برای ایام مختلف برنامه تدوین کند تا مساجد روزمره نشوند.

کد خبر 1207568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha