اجرای ۴۲۰ میلیارد تومان طرح گازرسانی همزمان با هفته دولت در مازندران

مایلی رستمی گفت: برای اجرای طرح‌های گازرسانی در استان مازندران ۴۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «قاسم مایلی رستمی» صبح امروز (۳۰ مرداد) در نشست با خبرنگاران گفت: هم‌زمان با هفته دولت طرح گازرسانی در ۵۶ روستای مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران افزود: با گازرسانی به این روستاها، ۹۶ درصد خانوار روستایی مازندران، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

 

وی با یادآوری اینکه دو هزار و ۵۰۲ روستا در دولت سیزدهم گذشته گازرسانی شدند، گفت: ۹۵ درصد خانوارهای روستایی قبل از دولت سیزدهیم از نعمت گاز برخوردار بودند.

 

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۵۰ روستای دیگر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، افزود: با تلاش دولت کنونی گازرسانی به ۱۷۷ روستا در دست اقدام است.

 

مایلی رستمی با بیان اینکه عملیات اجرای گازرسانی برخی از طرح‌ها شروع شده است، گفت: برای اجرای طرح‌های گازرسانی ۴۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت هزینه می‌شود.

 

وی گازرسانی به ۱۸ روستای هزار جریب با ۶۳ میلیارد تومان اعتبار را از دیگر طرح‌های هفته دولت عنوان کرد و ادامه داد: تا پایان سال گازرسانی به این منطقه تکمیل می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: همچنین برای گازرسانی روستاهای ساری ۶ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

 

مایلی رستمی با بیان اینکه گازرسانی به روستای لاسم از مسیر تهران در دست اقدام است، از گازرسانی به سه هزار تنکابن با ۶۷ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

 

وی از صاحبان صنایع، واحد‌های تولیدی و مردم خواست تا شرکت گاز را با پرداخت معوقات خودیاری کنند.

 

کد خبر 1207587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha