حرکت در مسیر خدمت رسانی به زوار  واسطه جلب رحمت الهی است

عبودتیان با بیان اینکه مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس حماسه ساز شدند و امروز نیز به واسطه اربعین خادم زائران هستند، گفت: حرکت در مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین واسطه جلب رحمت الهی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، صبح امروز(۳۰ مرداد) در اجتماع بزرگ مردمی اربعین حسینی با ابلاغ سلام و پیام رئیس جمهور به مردم ایلام، اظهار کرد: در حرکت عظیم اربعین مردم باید خادم و میدان دار باشند.

 

«سید احمد عبودتیان» با بیان اینکه استاندار ایلام و همه مسئولین استان در صف اول تسهیل گری برای خادمان هستند، ابراز کرد: تمام دستگاه، وزارتخانه و سازمان‌ها بایست وارد میدان شوند تا توسعه زیرساخت‌ها سریعتر محقق شود.

‌‌

وی با بیان اینکه خدمتی که از ابتدای پاییز سال گذشته در حوزه اربعین شروع شده معادل چندین سال است که جای تقدیر دارد، گفت: بسیاری از زیرساخت‌هایی که در این مدت ایجاد شده در سالهای قبل صورت نگرفته است.

 

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، با اشاره به اینکه اربعین خدماتش بی شمار است اما برای مردم ایلام هویت بخش است‌، یادآور شد: امروز منزلت مردم شریف ایلام به خادمی دستگاه سیدالشهدا(ع) گره خورده است‌.

 

عبودتیان با اشاره به اینکه ایلام در حال تعیین مقدمات بزرگترین تحول بشری است، افزود: این شرف و عزت و غیرت گوارای وجود تک تک ایلامی ها باد و رییس جمهور در این خصوص تشکر خالصانه ای را ابلاغ کرده است.

‌‌

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین واسطه جلب رحمت الهی است، خاطرنشان کرد: یکبار دیگر دراربعین ۱۴۰۱ این شعار «ایلام پایتخت سیدالشهدا(ع)» را جهانی کنیم.

کد خبر 1207628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha