آگاهی بخشی مهم ترین راه کاهش  آسیب های اجتماعی است

گودرزی آگاهی بخشی مهم ترین راه کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: دانشگاه نقش مهم و محوری در کاهش و پیشگیری از اعتیاد در جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «امین گودرزی» امروزدر جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد، در سخنانی اظهار داشت: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر وظایف و موارد بسیار زیادی را دنبال می کند و اقدامات لازم برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه انجام می‌دهد.

 

وی افزود: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر یک وظیفه برعهده دارند و همه دستگاه‎‌ها باید نسبت به شرح و وظایفی که برای آنها تعریف شده آگاهی داشته باشند.

 

معاون فرمانداری بروجرد ادامه داد: این شورا با دارا بودن پنج کمیته تاکنون هیچ گزارش کاری نداشته و انتظار می‌رود تا ۱۰ روز آینده این کمیته ها اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر را به فرمانداری ارائه دهند.

 

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس نقاط آلوده شهر شناسایی و سریع‌تر نسبت به پاکسازی آنها اقدام شود.

 

وی با اشار به کمپ ماده ۱۶ عنوان کرد: برای ایجاد کمپ ماده ۱۶ در شهرستان اقداماتی انجام شده و با کمپ های غیرمجاز ماده ۱۵ برخورد خواهد شد.

 

گودرزی  ادامه داد: دانشگاه علاوه بر شرح وظایف خود در راستای پیشگیری از اعتیاد انتظار می‌رود که در زمینه آسیب های اجتماعی موادمخدر کار کارشناسی انجام شود.

 

معاون فرماندار بروجرد اظهارکرد: دانشگاه‎‌ها و مراکز علمی نسبت به این مسئله رویکرد علمی داشته باشند.

کد خبر 1207631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha