اصحاب رسانه فارس از فرصت تصمیم گیری و مشارکت برای نحوه انعکاس موضوعات برخوردار شوند

رضایی گفت: در استان فارس جبهه رسانه ای شکل گرفته است و اصحاب رسانه ما در استان باید از فرصت تصمیم گیری و مشارکت برای انعکاس موضوعات برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) در نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اصحاب رسانه گفت: در برنامه های بزرگ با اصحاب رسانه مشورت نمی شود و باید جلسه هم اندیشی در این خصوص با حضور استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و ... انجام شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: در استان فارس جبهه رسانه ای شکل گرفته است و انتظار تمام مسئولان است که انعکاس خوبی از اقدامات انجام شده در استان داشته باشیم و باید در این خصوص آسیب شناسی شود.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه ما در استان باید از فرصت تصمیم گیری و مشارکت برای انعکاس موضوعات برخوردار شوند و آنچه دشمن به عنوان نقطه ضعف ما در فضای رسانه ای نشان می دهد در واقع نقاط قوتی است که می خواهد تضعیف کند.

رضایی در خصوص عفاف و حجاب در استان گفت: باید از کارهای سلیقه ای پرهیز شود و در خطبه های نماز جمعه شیراز اختصاص وقتی برای صحبت نماینده اصحاب رسانه را خواستاریم.

کد خبر 1207666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha