برگزاری اولین دوره آموزشی دانش و روش زندگی برتر در کانون

حجت الاسلام احمدی از برگزاری اولین دوره ی آموزشی دانش و روش زندگی برتر با عنوان «بهار عمر» در کانون فرهنگی هنری الغدیر اراک خبر داد.

حجت الاسلام « رضا احمدی» با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های فرهنگی، آموزشی و دینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری این گونه فعالیت ها با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد منشاء خیرات و برکات فراوان است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر اراک با بیان اینکه اولین دوره آموزشی دانش و روش زندگی برتر با عنوان بهار عمر از جمله این برنامه های است، افزود: این برنامه با حضور روانشناسان خبره کشوری از یک شهریورماه تا 26 مهر ماه هر سه شنبه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مسجد باب الحوائج برگزار می شود.

 

وی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت مرکزنیکوکاری کوثر با همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری غدیر و نمازگزاران اشاره کرد و گفت: اهدای ۳۰۰۰هزاربسته معیشتی وکمک دارویی به مددجویان باکمک خیرین ونذورات مردم، پیگیری جهت جایگاه ایستگاه اتوبوس و پست بانک وعابربانک و دعوت ازشورای شهر وفرماندار بابت مشکلات قنات ازجمله احداث درمانگاه وکتابخانه و... بوده است.

 

حجت الاسلام احمدی پیگیری و رایزنی با مسوولین جهت فاضلاب کشی محل،  تبیئن بیانیه گام دوم انقلاب و قرائت زیارت عاشورا توسط اعضای خییریه و کانون را از دیگر برنامه های این کانون دانست و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا در مناسبت های مختلف، دیدار و عیادت ازبیماران در بستر، دعوت از معتمدین محل و تقدیر و تشکر و اهدای جوایز به شرکت کنندگان قرآنی از دیگر برنامه های انجام شده بوده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر برگزاری مراسم افطاری و جشنواره آش در مسجد و دعوت ازنماینده ولی فقیه، همراهی باچند حامی جهت رفع نیاز مددجو، معرفی افراد نیازمندبه نهادهای حمایتی و جمع آوری کمک خیرین درغالب بسته حمایتی و تقسیم آن در بین خانواده های نیازمند نیز از برنامه های انجام شده توسط این مجموعه بوده است.

 

وی همچنین به برگزاری برنامه ها و جلسات آسیبهای اجتماعی نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری بیان احکام جوانان درجمع های نوجوانان وجوانان عضو کانون، برگزاری مشاوره خانواده، برگزاری کلاس آموزش روخانی وروانخانی قرآن کریم برای نوجوانان، دیدار با بزرگان و افراد شاخص، تقدیر و تشکر از بانوان زحمت کش در برپایی و چیدمان سفره افطار، اهدای لوح تقدیر به بانوان فعال، تشویق بانوان برای نظافت مسجد، همراهی آقایان درنظافت بیرون مسجد، قرائت و ختم سوره انعام  همراه نمازگزان، برگزاری مراسم و نماز عید فطر و همراهی مردم و جمع آوری فطریه روزه داران که بین نیازمندان محله تقسیم شد نیز از برنامه هایی بود که به همت کانون و مجموعه فرهنگی مسجد و با همکاری اعضای کانون انجام شده است.

 

وی همچنین به برگزاری مراسم عزادری سید و سالار شهیدان در ماه محرم نیز اشاره کرد و گفت: مراسم سخنرانی، عزداری سینه زنی و مداحی، تهیه و توزیع نذورات نیز از برنامه های ماه محرم این مجموعه فرهنگی بوده است که این برنامه ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

کد خبر 1207669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha