زندان فسا به مجموعه ای برای انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی تبدیل شده است

صفرپور گفت: زندان فسا به برکت انقلاب اسلامی به مجموعه ای برای انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی و کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدصادق صفرپور»، امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) در بازدید از زندان فسا که با حضور مدیرکل و مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل زندان های فارس انجام شد، گفت: زندان فسا به مجموعه ای برای انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی و کارگاه عمرانی تبدیل شده است و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندان های ما به یک مجموعه اصلاحی و تربیتی برای افراد دربند تبدیل شده است.

شهردار فسا افزود: از مسئولان زندان برای ایجاد فرصت بازپروری برای زندانیان قدردانی می کنیم و زندانیان با استفاده از فضای معنوی ایجاد شده در زندان برای ارتقای سطح باورهای دینی و مذهبی خود استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: و شورای اسلامی و شهرداری شهر فسا همکاری لازم با اداره زندان ها را در زمینه های مختلف به انجام می رسانند و دیدن حافظان قرآن در مدرسه قرآن و عترت زندان فسا مایه خرسندی است.

خاطر نشان می شود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فسا در این بازدید از اندرزگاه قرآن و عترت، واحد بهداشت و درمان و واحد پذیرش، آشپزخانه و نمازخانه در حال ساخت دیدن کردند.

کد خبر 1207689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha