مسئولان باید پاسخگوی یک ریال هدر رفت بیت المال باشند

آیت الله حسینی با اشاره به موضوع بیت المال، گفت: مسئولان باید پاسخگوی یک ریال هدر رفت بیت المال باشند، امروز دیگر بچه های کف خیابان هم حلال حرام را می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد : خداوند انسان را بیهوده خلق نکرده و ملاک این خلقت تنها پوشیدن و خوردن نیست، اگر این گونه باشد، حیوانات از انسان بزرگ تر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: بحث عبودیت و معرفت انسان مورد هدف است، آنهایی که هدف را گم می کنند، خطاهای بزرگی نیز انجام خواهند داد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر انسان هدف خلقتش را بداند پول و مقام فریبش نمی دهد، افزود: وقتی اهداف انسان گم شود، با هر وسیله ای سقوط خواهد کرد، وقتی موجودی ارتقا پیدا کند کوه های بزرگ هم مانع حرکتش نمی شوند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: اگر اهداف انسان دنیایی شد با کمترین خاشاک گیر می افتد، اما اگر اهداف بزرگ شد، کوه های رفیع هم مانع انسان نخواهد شد.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: خداوند خودش را به انسان معرفی کرده و خداوند مالک مطلق است و جز پروردگار مبدا دیگری نیست، هرچه هست اوست.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما توان خلق یک تار مو را هم نداریم، خداوند همه جا حضور دارد، حاضر و ناظر است خداوند ۱۲۴ هزار پیامبر برای هدایت انسان فرستاد، امروز به برکت انبیاء قرآن در اختیار ماست و حرام و حلال برای ما روشن است.

 

وی خاطرنشان کرد: حلال و حرام برای همه واجب است، اما برای مسئولان واجب تر، عمل به احکام و دستورات بر همه واجب اما بر مسئولان واجب تر است.

 

آیت الله حسینی با اشاره به موضوع بیت المال، ادامه داد: مسئولان باید پاسخگوی یک ریال هدر رفت بیت المال باشند، امروز دیگر بچه های کف خیابان هم حلال حرام را می دانند، خداوند عقل و چشم قرار داده که راه را پیدا کنند، حجت خداوند بر ما تمام است .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خطر و سوال جواب در قیامت برای مسئولان بیشتر و بیت الله، حق الله و حق الناس مهم است، افزود: مسولان نسبت به پیاده کردن اسلام، احکام و واجب شرعی دغدغه داشته باشند، نکند در جایی اتفاقی بیفتد و ارزش های دینی زیرسوال برود، مسئولان ما غیرت دینی نداشته باشند و سکوت کنند، این خوب نیست.

 

وی با اشاره فرا رسیدن به هفته دولت، گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی باید گفته شود و اصلا قابل مقایسه با گذشته نیست، گذشته استان چگونه بوده و اکنون چگونه است، با وجود این همه عزت گاها ناسپاسی هایی دیده می شود، البته اینها نقشه دشمن بوده که این خدمات را زیر سوال ببرد.

 

آیت الله حسینی بیان کرد: این کشور یک مستعمره و کاملا در اختیار دیگر کشورها بود، اما اکنون عزت داشته و دست آوردهای بسیاری در بخش های مختلف دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دست آوردها باید گفته شود، مسئله دولت ها نیست، بحث نظام جمهوری اسلامی است و باید دستاوردها برای مردم بیان شود.

 

کد خبر 1207712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha