با تاسی از شهدا می‌توان بیشترین تاثیرگذاری را بر افکار عمومی به خصوص جوانان داشت

سردار باقری گفت: با تاسی از شهدا می‌توان بیشترین تاثیرگذاری را بر افکار عمومی به خصوص جوانان داشت و در اجرای جهاد تبیین نقش اساسی را ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» و هیات همراه از محل ضبط فیلم ماهیان سرخ در محل تالاب شادگان دیدن و با عوامل اجرایی این فیلم سینمایی به گفت‌وگو نشست.

 

جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در این دیدار زحمات همه فیلمسازان و هنرمندان جوان که با عشق به شهدا در حال تصویرسازی رشادت‌های شهدا هستند تشکر و آنان را مصداق بارز جوان شهدایی و ادامه دهنده راه شهدا دانستند.

 

وی به نقش مرتضی آوینی در مستند کردن تصاویر جنگ اشاره کرد و این شهید را الگوی بسیار خوبی برای فیلمسازان و مستندسازان جوان دانست و افزود: با تاسی از شهدا می‌توان بیشترین تاثیرگذاری را بر افکار عمومی خصوصا جوانان داشت و در اجرای جهاد تبیین نقش اساسی را ایفا کرد.

 

سردار باقری در ادامه ضمن بازدید از محل فیلم برداری و سکانس های مختلف فیلم پای درد و دل عوامل اجرایی نشستند و به بررسی موانع پرداخت.

 

فیلم ماهیان سرخ یک فیلم ۹۰ دقیقه ای به کارگردانی و تهیه کنندگی آسید سیاح و مدیر تولیدی سید محمد طباطبایی است که پیش‌تولید آن از شهریور سال ۱۴۰۰ تا تیر ماه ۱۴۰۱ انجام شده است.

 

«محمد طباطبایی» دلیل طولانی شدن ساخت این فیلم در حوزه دفاع مقدس را بخاطر بدقولی چندین نهاد که قول همکاری مالی و پشتیبانی را دادند دانست و اظهار کرد: پیش‌تولید این پروژه که باید ۲ ماه طول می‌کشید، ۹ ماه به طول انجامید که به خاطر دیر رساندن پشتیبانی تولید نهایی که باید ۲۰ روز طول می‌کشید، ۲ ماه به طول انجامید.

 

مدیر تولید فیلم ماهیان سرخ از همه مسئولان و مدیرانی که قول پشتیبانی برای انجام این پروژه عظیم و فاخر ملی که با موضوعیت شهدای غواص عملیات کربلای ۴ ساخته شده، خواست تا با پشتیبانی مالی از این فیلم ارزشمند باعث دلگرمی جوانان هنرمند و انقلابی شوند.

 

وی اضافه کرد: ۲ شب تا پایان ساخت این فیلم باقی مانده که تامین منابع مالی می‌تواند در ساخت مراحل پایانی و اکران آن به ما کمک بسیار بزرگی کند.

 

طباطبایی در پایان از فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) به دلیل حمایت از ساخت این فیلم تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1207715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha