نمایش اثر هنرمند آران و بیدگلی در نمایشگاه آثار منتخب جشنواره افق ۱۴۰۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از نمایش اثر هنرمند آران و بیدگلی در نمایشگاه گروهی آثار منتخب جشنواره افق ۱۴۰۰ در نگارخانه هوم تهران خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اثر هنری «محمدرضا شیروانی زاده» هنرمند آران و بیدگلی در نمایشگاه گروهی آثار منتخب جشنواره افق ۱۴۰۰  در نگارخانه «هوم» تهران به نمایش گذاشته می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: «صبح برفی» نام اثر هنری این هنرمند نقاش است که به سبک اکسپرسیونیسم با تکنیک رنگ و روغن و اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر خلق شده است و در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

 

ضابطی ادامه داد: این نمایشگاه شامل ۲۰ اثر از ۲۰ هنرمند برتر است که از بین یک هزار و ۴۰ اثر شرکت کننده در جشنواره افق ۱۴۰۰ انتخاب شده و در این نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان به نمایش در آمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: نمایشگاه  گروهی آثار منتخب جشنواره افق ۱۴۰۰» از ۲۸ مرداد ماه تا ۸ شهریور دائر است و علاقه مندان برای بازدید از آن می‌توانند به گالری هوم به نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، کوچه چهارم، پلاک۲ مراجعه کنند.

 

 

ضابطی افزود: همزمان با این نمایشگاه، دیگر اثر هنری محمدرضا شیروانی زاده با سبک اکسپرسیونیسم  و تکنیک اکریلیک و اندازه ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی متر در «نمایشگاه رسام» در نگارخانه «شکوه» تهران به نمایش در آمده است.

کد خبر 1207745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha