برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در آران و بیدگل

مدیر موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل از برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در ۵ رشته مختلف در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بنیاد تخصصی حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه وابسته به مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل اقدام به برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم این دو میراث گران بهای اهل بیت(ع) کرده است.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل افزود: این مسابقه در ۵ رشته شامل حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم ۱۰۰ حکمت اول نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم دعای ۲۴ صحیفه سجادیه، حفظ و مفاهیم خطبه حضرت زینب(س) در شام و حفظ و مفاهیم خطبه امام سجاد(ع) در شام اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: مهلت ثب نام در این مسابقه تا ۱۵ شهریورماه خواهد بود و محدودیتی در ثبت نام در رشته های مختلف این مسابقه وجود ندارد.

 

مدیر موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل ادامه داد: آزمون رشته های مختلف این مسابقه ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ به صورت کتبی در آران و بیدگل برگزار خواهد شد و رتبه های برتر جوایز نقدی از ۵۰  تا ۱۵ میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی و شرکت در این مسابقه با شماره ۰۳۱۵۴۷۳۵۰۰۵ و ۰۹۰۵۳۷۸۲۱۸۸ تماس حاصل نمایند و یا به واحد اداری موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل واقع در ابتدای خیابان مختص آباد مراجعه کنند.

 

مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت از موسسات فعال قرآنی شهرستان آران و بیدگل است و به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآن و عترت از سال ۱۳۸۲ تاکنون در چندین سال پیاپی رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است./

کد خبر 1207759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha