صحنه مبارزه برای پیشرفت کشور ادامه دارد/تحصیل ۹۴ هزار دانشجو ایثارگر

داداش پور گفت: صحنه مبارزه و مقاومت برای پیشرفت کشور ادامه داشته و ملت ایران به ویژه جامعه ایثارگر همگی در این خصوص نقش موثر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، «هاشم داداش پور« روز یکشنبه(30 مردادماه) در آیین افتتاحیه سومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی در محل دانشگاه صنعتی اظهارداشت: دوران دفاع مقدس تمام نشده و امروز دفاع مقدسی دیگر در حوزه های علمی، اقتصادی و فرهنگی داریم که نیازمند مقاومت و تلاش است.

معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان دانشجویی کشور افزود: صحنه مبارزه و مقاومت برای پیشرفت کشور ادامه داشته و ملت ایران به ویژه جامعه ایثارگر همگی در این خصوص نقش موثر دارند تا افتخار آفرینی رقم بخورد.

 

وی اضافه کرد: دانشجویان ایثارگر به لحاظ اینکه در خانواده شهدا و جانبازان رشد پیدا کرده اند انتظار بیشتری از آنان برای دفاع از آرمان های کشور وجود دارد.

داداش پور با بیان اینکه باید برای جامعه خود کارکنیم، تصریح کرد: رقابت های ورزشی فرصتی برای تقویت کار تیمی و همکاری های مشترک در اعتلای نظام و جامعه به حساب می آید.

 

وی با بیان اینکه رقابت ها و رویدادهای فرهنگی دانشجویی فرصتی برای آشنایی دانشجویان سراسر کشور با همدیگر است، اذعان داشت: باید فرصت های کار جمعی و همکاری های مشترک را بیاموزیم.

معاون وزیر علوم توجه به سلایق مختلف دانشجویان را عامل برنامه ریزی جشنواره های متعدد بیان کرد و افزود: برای دانشجویان ایثارگر چند برنامه در سال پیش بینی شده که ضیافت ایثار در مشهد و المپیاد فرهنگی و ورزشی در اصفهان تاکنون برگزار شده و جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی بهمن ماه انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی برنامه های مختلف زمینه رشد استعدادها و سلایق بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

 

تحصیل 94 هزار دانشجو ایثارگر

 

رئیس سازمان دانشجویی کشور به جمعیت دانشجوی ایثارگر دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: 94 هزار نفر دانشجو در دانشگاه ها در حال تحصیل هستند.

وی برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی را به عنوان فرصتی برای فراغت دانشجویان و رشد استعدادها بیان کرد و اذعان داشت: المپیادهای ورزشی دانشجویی برای تشکیل تیم ملی دانشجویی فرصت سازی می کند.

 

کد خبر 1207788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha