ضرورت تهیه نرم افزارهای هدفمند با طرح اسلامی برای مساجد

آیت الله عبادی بر تهیه نرم افزارهای هدفمند با طرح و تدبیر اسلامی به صورت زمان بندی شده و با نظارت و پیشگیری از هر گونه خلل و بهانه جویی در مساجد تأکید کرد تا بتواند فرهنگ اسلامی را به همه خانه ها ببرد و آسیب های جامعه مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۳۱ مرداد) در دیدار با اعضای شورای عالی مساجد استان اظهار کرد: فلسفه وجودی مسجد جایگاه ارتباط خلق با خالق بر اساس تدبیر و سیاست های خداپرستانه برای رشد و کمال انسان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جنس اصلی مسجد بر پایه تقوا بنا شده است اما هر جنس اصلی، جنس بدلی هم دارد و افراد کم خرد روی جنس های بدلی گول می خورند، افزود: مسجدی اصلی باید مبتنی بر هوای نفس و سوء استفاده نباشد و اساس آن بر اساس تقوا باشد.

 

وی بیان کرد: مسجد بدلی برای جنگ باخدا تأسیس شده است و این را در زمان پیامبر(ص) و در مدینه ساختند به همین جهت پیداست وقتی در زمان پیامبر چنین مسجدی می سازند در طول تاریخ هم خواهد بود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در حکومت های طاغوتی جدایی دین از سیاست را دنبال می کنند، تصریح کرد: اولین نشان نفاق همین است که مسئله را یک طرفه القا می کنند یعنی می گویند اهل دیانت در چارچوب دین بمانند و دخالت در سیاست نکنند اما برای خودشان دخالت سیاست در دین مشکل و محدودیتی ندارد و مساجد وهابی را می سازند برای اینکه بدعت در دین ایجاد کنند.

 

امام جمعه بیرجند افزود: مسئله جدایی دین از سیاست را یک سویه القا می کنند و این خودش علامت نفاق است و از دین یک چیزی می سازند که بخشی از آن خرافات باشد و بخش دیگرش به نفع طواغیت فعالیت کند.

 

وی با بیان اینکه سیاست در دینی دخالت می کند که آن را می سازد و این دین برای خدا نیست و مسجد هم می سازد، گفت: ما در شناخت مسجد غیر از جنبه های فیزیکی و نوع ساخت و مصالح آن باید مسجد تقوا را با نرم افزار مشخص کنیم و لذا در هر مسجدی می تواند یک توطئه ایجاد شود.

 

آیت الله عبادی با تأکید کرد: ایجاب می کند مساجد باکیفیت و تحت نظارت و دارای برنامه های دینی باشد که سیاست بخشی از دین است و به تعبیر فقها هر موضوعی حکم اسلامی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: کسانی که شعار نفاق گونه جدایی دین از سیاست سر می دهند، می خواهند دین را از صحنه خارج کنند والا تمام برنامه های که به اسم دینی است به صورت ظواهرش با بهره گیری فساد و ظلم انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: در مساجد اصلی اگر نرم افزارش طاغوتی باشد از همین مسجد اصیل بدترین سوء استفاده های طاغوتی انجام می شود و ما امروز شاهد این قضیه هستیم.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مسجد الاقصی تحت سلطه صهیونیست ها است و مسجد الحرام و مسجد نبی ما هم تحت سلطه صهیونیست ها است، تصریح کرد: باید سیاستی صورت بگیرد که در آن این اماکن مقدسه از دست کفر دربیاورند.

 

آیت الله عبادی افزود: یک روزی ظاهر این قضیه را با وجود اینکه انسان های با بصیرت می دانستند، اما آنها پنهان می کردند ولی اکنون که رسوایی آنان به جایی رسیده که پرده پوشی نمی کنند و به صورت رسمی با صهیونیست ها قرارداد می بندند و مراودات دارند و حتی در مناسک حج امسال خبرنگاران یهودی حضور داشتند.

 

وی تأکید کرد: وعده الهی حق است و در روایات آمده است که در عین حالی که یهود می آید و قدس را تصرف و فلسطین را اشغال می کند اما یک روزی سردمداران عربی به هر دلیل به این نتیجه می رسند که راه را اشتباه رفتند و عده ای از آنان مجهز می شوند و یهودیان جانانه در فلسطین شکست می خورند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن با وجود اینکه پول ها زیادی خرج می کند اما نقشه آخر کار این است که اینها باید فرار کنند چون انقلاب اسلامی ایران، انقلابی نیست که با این صحنه های کاذب جا خالی کند و آنها باید فرار کنند.

 

آیت الله عبادی بر تهیه نرم افزارهای هدفمند با طرح و تدبیر اسلامی به صورت زمان بندی شده و با نظارت و پیشگیری از هر گونه خلل و بهانه جویی در مساجد تأکید کرد تا بتواند فرهنگ اسلامی را به همه خانه ها ببرد و آسیب های جامعه مرتفع شود و به صورت سالم برای ظهور آماده باشد.

 

 

 

کد خبر 1207827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha