برگزاری اردوی تفریحی استهبان ویژه در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

مرزبان گفت: اردوی تفریحی استهبان ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا برگزار می شود.

«محمدصادق مرزبان» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: اردوی تفریحی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا به مقصد شهرستان استهبان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» فسا افزود: در این اردوی یک روزه، بچه های مسجد، از طبیعت زیبا و دلنشین شهرستان استهبان به ویژه آبشار زیبای این منطقه بهره برده و از فضای دلربای آن استفاده کرده و به تفریح می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه این اردوی برون شهرستانی ویژه بچه های مسجد در گروه سنی ابتدایی بوده است، عنوان کرد: کلاس دومی ها تا پنجمی ها می توانند ضمن نام نویسی در این اردو شرکت کنند.

 

مرزبان با اشاره به اینکه اردوی تفریحی استهبان به همت کمیته گروه ابتدایی کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستان اجرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» فسا اظهار کرد: اردوی تفریحی استهبان، روز چهارشنبه دوم شهریورماه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های تابستانه این کانون فرهنگی هنری در قالب اردویی تفریحی، فرهنگی، هنری، مهارتی و آموزشی، ورزشی و... که از ابتدای تابستان آغاز شده تا پایان این فصل ادامه دارد.

کد خبر 1207950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha