کاهش ولادت در خراسان جنوبی

مهرآور گفت: ثبت ولادت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه دهم درصد کاهش داشته است.

«علیرضا مهرآور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: ثبت ولادت در چهار ماهه نخست امسال در خراسان جنوبی چهار هزار و 845 واقعه است.

 

مدیرکل ثبت‌احول خراسان جنوبی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و 858 واقعه ولادت در استان ثبت شده است، افزود: درصد تغییرات ثبت ولادت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه دهم درصد کاهش داشته است.

 

مهرآور با بیان اینکه در چهار ماهه اول امسال تعداد دو هزار و 387 واقعه ولادت پسر ثبت شده است، گفت: همچنین در این مدت دو هزار و 458 واقعه دختر ثبت شده است.

 

وی افزود: همچنین در این مدت سه هزار و 215 واقعه شهری و هزار و 630 واقعه روستایی داشته ایم.

 

مدیرکل ثبت‌احول خراسان جنوبی با اشاره به آمار ثبت فوت در چهار ماهه نخست امسال گفت: در این مدت یک‌هزار و 371 مورد واقعه فوت ثبت شده است.

 

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته نیز یک هزار و 617 واقعه فوت داشته ایم، گفت: درصد تغییرات واقعه فوت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.2 درصد است.

 

مدیرکل ثبت‌احول خراسان جنوبی بیشترین فراوانی نام در گروه پسران را امیر علی، علی، امیرحسین، ابوالفضل و محمد و در گروه دختران فاطمه، فاطمه زهرا، زهرا، زینب و یسنا عنوان کرد.

 

مهرآور در ادامه با اشاره به رخداد ازدواج و طلاق در دو ماهه امسال افزود: یک هزار و 221 واقعه ازدواج در دو ماهه امسال و در دو ماهه نخست سال گذشته یک هزار و 603 واقعه ازدواج ثبت شده است.

 

وی همچنین عنوان کرد: در دو ماهه نسخت امسال 192 مورد رخداد طلاق و در مدت مشابه سال گذشته 197 رخداد ثبت شده است.

 

کد خبر 1207959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha