۲۰۰ واحد مسکونی محرومین به همت گروه های جهادی در جهرم احداث می شود

احمدی از ساخت ۲۰۰ مسکن محرومین در شهرستان جهرم طی سه سال به همت گروه های جهادی بسیج شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی»، امروز (دوشنبه ۳۱ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران و رسانه ها در انعکاس اخبار شهرستان جهرم تلاش شبانه روزی می کنند و خبرنگاران در انعکاس بیان حقایق رسالت مهمی بر عهده دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: دشمنان جمهوری اسلامی، همواره در فضای مجازی به دنبال ایجاد ناامیدی است و یکی از وظایف اصحاب رسانه ایجاد فضای امید، پویایی و نشاط در برابر دشمنان هستند.

 

وی با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی شهرستان جهرم در احداث پروژه های مسکن محرومین، عنوان کرد: این پروژه ها با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد ساخته می شود که اکنون در شهرستان جهرم در حال پیگیری بوده و چهار واحد مسکونی در مراحل پایانی و تکمیل قرار دارد.

 

احمدی ادامه داد: همچنین قرار است طی سه ساله آینده ۲۰۰ مسکن ویژه محرومین در شهرستان جهرم ساخته شود.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: در ادامه رزمایش های محرومیت زدایی و خدمت رسانی بسیج رزمایش جهادی دامپزشکی با عنوان «سردار شهید عبداله اسکندری» و با شعار خدمت بی منت در کنار عشایرهمزمان با چند نقطه دیگر استان فارس، در شهرستان جهرم نیز برگزار شد.

 

فرمانده سپاه جهرم اظهار کرد: این رزمایش با حضور ۳۰ نفر از جهادگران بسیجی دانشجو در قالب ۷ تیم از دانشگاه های استان و سراسر کشور به ویژه دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز از تاریخ ۲۶ مردادماه به مدت سه روز جهت انجام خدمات دامپزشکی رایگان به ۶ هزار ۶۰۰ راس دام عشایر و مناطق روستایی محروم «کوهک»، «پشت کوه»، «قلعه تبر» و «خانه نهر» انجام گرفت.

کد خبر 1207964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha