محرومیت زدایی و توازن در توزیع عادلانه پروژه های زیرساختی در دستور کار مخابرات قرار دارد

شمسی فر با اشاره به ابلاغ ۱۹ پروژه مخابراتی در شهرستان چگنی، گفت: محرومیت زدایی و توازن در توزیع عادلانه پروژه های زیرساختی در دستور کار مخابرات قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «نبی الله شمسی فر» در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان چگنی، گفت: یکی از عوامل پیشرفت هر شهرستان وجود زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی است.

 

وی افزود:  ۱۹ پروژه مخابراتی شهرستان چگنی به اپراتورها ابلاغ شده که از این تعداد ۱۶ پروژه مربوط به شرکت ارتباطات سیار و سه پروژه با محوریت شرکت ایرانسل است.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان ادامه داد: در راستای اجرای پروژه فیبر نوری کشکان به کوهدشت و با پیگیری‌های فرماندار چگنی و مدیر کل فناوری اطلاعات استان، فیبر نوری مسیر چگنی به چمپلک در دستور کار مخابرات منطقه لرستان قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: سال گذشته و در راستای محرومیت زدایی، توازن در توزیع عادلانه و اجرای پروژه های زیرساختی مخابراتی در سطح استان پروژه های فیبر نوری در مسیرهای خرم آباد به پلدختر، نورآباد به سرکشتی، کشکان به کوهدشت و خرم آباد به ویسیان اجرا شد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان عنوان کرد: شهرستان چگنی در بخش های مرکزی و ویسیان با مشکلاتی مواجه است و در بخش شاهیوند شبکه اینترنتی وضعیت مناسبی نداشته و در بعضی مناطق اینترنت و شبکه مخابراتی وجود ندارد.

کد خبر 1207980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha