بهره‌برداری از ۴ پروژه گردشگری استان مرکزی در هفته دولت

مرزبان از بهره برداری از ۴ پروژه گردشگری استان مرکزی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مصطفی مرزبان» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت به برنامه های مجموعه میراث فرهنگی در این هفته اشاره کرد و گفت: ۴ پروژه گردشگری و خدماتی همزمان با هفته دولت در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این طرح ها ۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار همزمان شده است، افزود: طرح های مزکور همزمان با هفته دولت در استان مرکزی با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی اضافه کرد: این ۴ پروژه گردشگری و خدمات رفاهی بین راهی، با اشتغالزایی بیش از ۷۰ نفر به صورت مستقیم در استان مرکزی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

این مقام مسئول همچنین به بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهر نیم‌ور محلات نیز اشاره کرد و ادامه داد: این بازارچه در غالب ۸ غرفه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان دایر می شود.

 

مرزبان، مجتمع گردشگری خمین با مساحت ۵ هزار و۹۱۳ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر را از دیگر طرح های دانست که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی همچنین به مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی دلیجان نیز اشاره کرد و گفت: این مجتمع با مساحت ۱۹۶۵ متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۲۱ نفر از دیگر پروژه‌های است که همزمان با هفته دولت در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 1208036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha