اجرای پروژه زیرگذر آیت‌الله کاشانی(ره) در کاشان

شهردار کاشان از ارائه بهترین شیوه از نظر توجیه اقتصادی، قابلیت‌های اجرایی و ملاحظات زیست ‎محیطی در انجام مطالعات جهت اجرای پروژه زیرگذر آیت‌الله کاشانی(ره) در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حسن بخشنده امنیه در حاشیه نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نگرش مدیریت شهری اجرای پروژه‌های زیرساختی و کلان شهری است و کاهش ترافیک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و از اصلی‌ترین رویکردهای مدیریت شهری کاشان است.

 

شهردار کاشان افزود: پروژه زیرگذر آیت‌الله کاشانی(ره) یکی از مهم ترین پروژه های در حال مطالعه در این حوزه است که در حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا چهار راه سلمان فارسی کاشان اجرا خواهد شد.

 

بخشنده امنیه ادامه داد: کار مطالعاتی دقیقی در این خصوص انجام شده است چرا که یکی از شاخص‌های تأیید طرح اجرایی پروژه، چالش آزادسازی‎ ها در محدوده این پروژه با توجه به مراکز تجاری متعدد در این محدوده است.

 

وی افزود: جلسات به صورت مستمر و متمرکز با بررسی ورژن‌ها و راهکارهای مختلف با حضور مشاور جدید پروژه برگزار شد و طرحی تدوین شد تا دغدغه آزادسازی‌‌ها رفع شود و مناسب‎‌ترین توجیه اقتصادی را با بهترین شیوه فنی و اجرایی داشته باشد.

 

شهردار کاشان افزود: طول پروژه زیرگذر آیت‌الله کاشانی ۳.۱ کیلومتر است و ملاحظات زیست‌محیطی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1208054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha