خوابگاه های خودگردان فاقد مجوز در شیراز پلمب می شوند

طاهری گفت: نظارت بر خوابگاه های دانشجویی خودگردان تشدید خواهد شد و خوابگاه های خودگردان فاقد مجوز پلمب می شوند و امکان ادامه فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر طاهری»، امروز (دوشنبه 31 مرداد) در بازدید سرزده از خوابگاه های دانشجویی خودگردان در شیراز گفت: نظارت بر خوابگاه های دانشجویی خودگردان تشدید خواهد شد و خوابگاه های خودگردان فاقد مجوز پلمب می شوند و امکان ادامه فعالیت نخواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز افزود: این طرح تشدید نظارت با هدف ضرورت ساماندهی خوابگاه های دانشجویی خودگردان به انجام می رسد و از آنجا که شیراز دارای دانشگاه های متعدد دولتی در رده های بالای کشوری و میزبان بسیاری از دانشجویان از نقاط مختلف کشور است از  دستگاه های متولی مانند دانشگاه ها انتظار داریم برای اسکان دانشجویان برنامه ریزی مطلوب تری کنند.

وی اضافه کرد: فرمانداری شیراز برای ساماندهی خوابگاه های خودگردان، نگاه حمایتی دارد و با مصوبات اخیر کمیسیون دانشجویی استان،  حمایت از دانشجویان و متصدیان خوابگاه های دانشجویی خودگران به عنوان سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار ویژه قرار دارد.

طاهری اعلام کرد: تمامی خوابگاهه ای دانشجویی خودگردان  باید تا نیمه اول شهریور جاری برای ثبت نام و اخذ مجوز از امور دانشجویی دانشگاه شیراز اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اصلاح شیوه اسکان و تامین امکانات رفاهی و امنیتی مورد نیاز دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر در این خوابگاه ه نیز ضروری است و طرح تشدید نظارت بر خوابگاههای دانشجویی شیراز در طول ترم تحصیلی نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1208124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha