پذیرای انتقادات دلسوزانه و سازنده اصحاب رسانه هستم

محمود معناصری گفت: پذیرای انتقادات دلسوزانه و سازنده اصحاب رسانه هستم، ۲۵ سال قبل که به عنوان شهردار رودبار فعالیتم را آغاز کردم تاکنون همواره روحیه انتقاد پذیری داشته ام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۳۱ مردادماه «محمود معناصری» در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان جیرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: جنوب کرمان با لطف و محبت دولت مردمی و انقلابی به خصوص شخص رئیس جمهوری بزودی استان می شود.

 

شهردار جیرفت با اشاره به این که این مهم در تاریخ جنوب کرمان به نام رئیس جمهوری ماندگار شد، افزود: با توجه به ظرفیت های عظیم جنوب کرمان استان شدن حق مردم بود که این حق در دولت مردمی دیده شد.

 

وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای با حاشیه سازی به دنبال این هستند که استان کرمان جنوبی تشکیل نشود.

 

معناصری با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی جامعه، تصریح کرد: اصحاب رسانه با توجه به رسالتی که دارند می توانند در ایجاد اتحاد بین مردم نقش مهمی را ایفا کنند.

 

شهردار جیرفت ابراز کرد: این قول را می دهیم تا زمانی که جنوب کرمان رسما استان شود تمام تلاش خود را برای آبادانی آن برداریم.

 

وی اضافه کرد: چند پروژه عمرانی بزرگ در دست اقدام است که نیاز به همکاری و هم افزایی دارد.

 

معناصری با اشاره به این که پذیرای انتقادات دلسوزانه و سازنده اصحاب رسانه هستم، بیان کرد: ۲۵ سال قبل که به عنوان شهردار رودبار فعالیتم را آغاز کردم تاکنون همواره روحیه انتقاد پذیری داشته ام.

 

شهردار جیرفت با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به شهرستان جیرفت، یادآور شد: ۷۲ ساعت قبل از حضور رئیس جمهوری از زمان سفر ایشان به این شهرستان مطلع شدیم.

 

وی اضافه کرد: در مدت زمان ۴۸ ساعت با کار شبانه روزی تعدادی از نیروهای شهرداری فضا برای استقبال از رئیس جمهوری مردمی آماده شد.

 

معناصری در خاتمه ضمن تشکر امام جمعه جیرفت، عنوان کرد: خوشبختانه تلاش شهرداری و نیروهای خدوم آن از سوی امام جمعه نادیده گرفته نشد و در نماز جمعه از آنها تجلیل شد.

کد خبر 1208146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha