کشف پیکر پاک و مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه

سردار یازع از کشف و تفحص پیکر پاک و مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه خبر داد و گفت: این شهید تازه تفحص شده ظهر امروز در هنگام اجرای عملیات گودبرداری جهت احداث مواکب خدمات رسان اربعین حسینی در مرز شلمچه کشف شده است.

«سردار مکی یازع» عصر امروز (دوشنبه ۳۱ مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به کشف پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای مفقود شده دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۲ سال بر اثر شیوع بیماری کرونا مرز شلمچه بر روی زائران اربعین حسینی بسته شده بود و در این مدت هم هیچ کدام از مواکب مستقر نشده بودند طی ماههای اخیر با تصمیم مسئولان کشوری، لشکری و استانی نسبت به آماده‌سازی مواکب حسینی به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر و مناسب تر به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) اقداماتی بسیار خوبی صورت گرفت.

 

مدیر ستاد عتبات عالیات و کمیته مشارکت های مردمی و اسکان اربعین حسینی آبادان افزود: در هنگام آماده‌سازی مواکب اربعین حسینی در مرز  شلمچه ایران پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای والامقام مفقود شده دوران دفاع مقدس کشف شد.

 

وی با بیان اینکه پیکر این شهید والامقام همراه با لباس نظامی، پیشانی بند و قمقمه آب کشف شده است تصریح کرد: پس از کشف این شهید گروه تفحص شهدا در محل حضور پیدا کردند و پیکر آن را به محل امن منتقل شد.

 

سردار یازع همچنین از کشف پلاک مربوط به این شهید والامقام در عصر امروز نیز خبر داد و اضافه کرد: پلاک این شهید پس از کشف به منظور شناسایی تحویل گروه عملیاتی تفحص شهدا شد تا پس از انجام مراحل شناسایی این شهید والامقام به شهر و محل زادگاهش منتقل شود.

 

وی کشف پیکر پاک و مطهر این شهید را پاداش امام حسین (ع) به خدام و موکب‌داران اربعین حسینی دانست و یاد آور شد: موکب‌داران و خدام اباعبدالله الحسین (ع) در این روزها با خلوص نیت مشغول آماده‌سازی مواکب خدمات رسان در مرز شلمچه هستند تا بتوانند خدمات مناسبی به زائران حسینی ارائه دهند.

 

کد خبر 1208165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha