کمک ۴۰۰ میلیون ریالی یاوران رضوی آران و بیدگل برای ترویج فرهنگ فرزندآوری

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از کمک ۴۰۰ میلیون ریالی یاوران رضوی این شهرستان در قالب کمک هزینه فرزندآوری و رهن مسکن در قالب طرح «آقا حساب کردند» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یاور رضوی رسمی و از خیّران کانون ثامن الحجج شهرستان آران و بیدگل در راستای رسیدگی مطلوب به وضعیت تغذیه مادران باردار و نوزادان و ترویج فرهنگ فرزند آوری مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی خود را اهدا کرد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل افزود: این مبلغ برای کمک به مادران باردار محروم و جلوگیری از سوء تغذیه مادران شیرده از قبل شناسایی شده از طریق کانون خدمت رضوی، موسسه‌های خیریه فعال شهرستان در این زمینه هزینه خواهد شد.

 

آذرباد تصریح کرد: یاور رضوی کانون ثامن الحجج آران و بیدگل کمک نقدی خود را با شعار نجات انسان رسم مسلمانی و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها تقدیم کرد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل همچنین از اهدای کمک ۱۰۰ میلیون ریالی یک یاور رضوی دیگر کانون ثامن الحجج شهرستان با همکاری خادمیاران این کانون در قالب طرح «آقا حساب کردند» خبر داد.

 

آذرباد یادآور شد: کمک هزینه رهن منزل مسکونی از سوی یاور و خادمیاران رضوی کانون در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و سرپرست خانواده کم بضاعت بیکار با شعار «همه خادم الرضاییم» پرداخت شد.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۲۷ خادمیار رضوی شامل ۷۵ نفر زن و ۵۲ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

کد خبر 1208167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha