مشاور طلبه باید به علم روز مجهز باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مشاوران مراکز حوزوی باید خود را به علم روز مجهز کنند، گفت: همچنین باید ویژگی ها و روش های مشاوره دادن به روحانیون و طلاب آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳۱مرداد) درهمایش هم اندیشی مشاوران مراکز حوزوی استان مازندران با بیان اینکه مشاوره دادن و مشاوره گرفتن هرکدام از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است که باید به درستی انجام شود، اظهار کرد: خداوند در این رد و بدل رأی، نظر و  راهنمایی در فرآیند مشاوره، برکت قرار می دهد.                                                     

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه خداوند آحاد انسان در فرآیند ایجاد ارتباط و تعامل به تکامل می رساند، گفت: به تنهایی هرچند که فیلسوف زمان که هم باشیم به کمال مورد نظر نخواهیم رسید.

 

وی با ببان اینکه سنت الهی براین مهم استوار است که باید به یکدیگر مشاوره بدهیم و افزود: بخش مهمی از هدایت الهی از لابه لای رد و بدل مشاوره دادن ها و مشاوره گرفتن ها انجام می شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ما کانون های هدایت به نام مشاوره دادن و مشاوره گرفتن، افکار عمومی، عقل و وحی داریم،‌ ادامه داد: باید به شیوه درست و منطقی از روش مشاوره دادن و مشاوره گرفن برای هدایت استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه باید ویژگی ها و روش های مشاوره دادن به روحانیون و طلاب آموزش داده شود، گفت:مشاور طلاب توان علمی و مشاوره ای خود را در جهت مسئله های روز ساماندهی کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید مشاوران متناسب با علم روز و حوادث آموزش ببینند، تاکید کرد: طلاب باید به علم روز مجهز باشند.

 

 

کد خبر 1208186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha