حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی توطئه دشمن را خنثی می‌کند

جهانگیری گفت: دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن اعتقاد مردم ایران اسلامی به ارزش‌های دینی و اهل بیت (ع)، تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند اما حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی این توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (دوشنبه ۳۱ مرداد) در نشست ستاد اربعین حسینی شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه امسال ۹۰ موکب در این شهرستان به پذیرایی از زائران اربعین حسینی خواهند پرداخت اظهار کرد: طرح ساماندهی محوطه شهدای گمنام اندیمشک در دست اجرا است و موکب مرکزی در این یادمان از ۱۱ شهریور راه‌اندازی خواهد شد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: اندیمشک دروازه ورودی به مرزهای کشور جهت عزیمت به زیارت اربعین حسینی است و پیش‌بینی می‌شود امسال چند صد هزار نفر زائر اربعین حسینی در این شهر حضور پیدا کنند.

 

وی اذعان کرد: مقدمات پذیرایی از زائران اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک فراهم و مساجد، حسینیه‌ها، زائرسراها، مصلا و اردوگاه‌های اسکان موقت جهت اسکان زائران حسینی در شهرستان اندیمشک فراهم شده‌اند.

 

جهانگیری تصریح کرد: ۱۰ کمیته تخصصی در ستاد اربعین شهرستان اندیمشک در حوزه‌هایی از جمله پشتیبانی، امنیتی، اسکان و اطلاع رسانی جهت استقبال و پذیرایی هر چه باشکوه‌تر از زائران اربعین حسینی تشکیل شده است.

 

وی عنوان کرد: ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان اندیمشک آمادگی مقدمات و زیرساخت‌های لازم را جهت پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی داشته باشند.

 

فرماندار اندیمشک یاد آور شد: دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن اعتقاد مردم ایران اسلامی به ارزش‌های دینی و اهل بیت (ع)، تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند اما حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی این توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

 

کد خبر 1208192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha