مسابقه جهانی ابن سینا با محوریت روش تدریس خلاقانه برگزار می شود

مسابقه جهانی ابن سینا با محوریت روش تدریس خلاقانه به مناسبت سالروز بزرگداشت بوعلی سینا یه همت کالج بین المللی ابن سینا گرجستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پریسا آقازاده، مدیر روابط عمومی دانشکده بین المللی ابن سینا از برگزاری مسابقه جهانی ابن سینا با محوریت روش تدریس خلاقانه خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت سالروز بزرگداشت بوعلی سینا، اولین مسابقه جهانی ابن سینا به همت کالج بین المللی ابن سینا گرجستان برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه تمامی استادان دانشگاه ها، مدرسین فنی و حرفه ای، معلمان و علاقه مندان به تدریس می توانند در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویان از سراسر جهان می توانند با ارسال یک ویدئوی 1 دقیقه ای از شیوه تدریس خلاقانه خود در این مسابقه شرکت کنند.


مدیر روابط عمومی دانشکده بین المللی ابن سینا، 9 شهریور 1401 را آخرین مهلت شرکت در این مسابقه عنوان کرد و افزود: پس از پایان برگزاری مسابقه و ارزیابی آثار به نفرات برگزیده جوایزی مدال، لوح افتخار و تور گرجستان اهدا خواهد شد.
وی ادامه داد: ویدئو ارسالی باید به صورت عمودی ضبط شود، حداکثر یک دقیقه، خلاقانه و با کیفیت صدا خوب ارسال شود. پل ارتباطی با این مجموعه هم شماره 09337338957 در پیامرسان واتساپ اعلام می شود.
گفتنی است، کالج بین المللی ابن سینا در سال 2016 در با رویکرد دانشگاه های نسل پنجم ذیل وزارت علوم کشور گرجستان آغاز به کار کرد. ریاست کالج، دکتر حسین چناری از معدود شخصیت های ایرانی است که موفق به اخذ مجوز آموزش عالی از کشوری دیگر شده است. این دانشکده همچون پلی آموزشی به دنبال اتصال علمی میان دو کشور ایران و گرجستان است به گونه ای که هم اکنون با تکیه بر شعار «آینده از اینجا شروع می شود» به عنوان یکی از مراکز مهم علمی-آموزشی در منطقه توانسته است اقدامات موثری انجام دهد.


رویکرد علمی - کاربردی به امر آموزش و ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی مدرسین جوان این مرز و بوم از اهدافی است که مسئولین دانشکده در سایه عنایات پروردگار مدنظر دارند. 
دانشکده ابن سینا با ایجاد شبکه اساتید بین المللی (IPN) و همچنین ارائه خدماتی مانند آزمون های AQT بستری برای مهارت محور شدن نظام آموزشی و پیوند دانشگاه با صنعت را فراهم نموده است. این دانشکده به پاس بزرگداشت مقام علمی بوعلی سینا، به نام این شخصیت بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.

کد خبر 1208199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha