۱۴۵ پزشک حامی فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد در زنجان هستند

به گفته صالحی در حال حاضربیش از۲۶ هزار حامی در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند که از این تعداد ۱۴۵ حامی پزشک هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش تاثیرگذار پزشکان در جامعه و تبریک فرا رسیدن اول شهریور ماه و روز پزشک به جامعه پزشکی گفت: پزشکان در کنار انجام وظیفه رسالت حرفه ای خود همواره در تمامی  برنامه های کمیته امداد استان زنجان مشارکت مطلوبی دارند.

 

روح اله صالحی افزود: خیران همکار وحامیان طرح اکرام ایتام ومحسنین که در لباس مقدس پزشکی علاوه بر مرحم گذاری بر زخم بیماران با انجام فعالیت های خیرخواهانه  در التیام بخشی  زخم دل فرزندان ایتام ومحسنین نیز ایفای نقش می کنند.

 

این مسئول ادامه داد: از تعداد 26 هزار و 600 حامی همکار با کمیته امداد استان زنجان، 145 پزشک حامی فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از جامعه پزشکی که در تمامی مقاطع نظام  با ایثارگری خدمات ماندگاری را انجام داده اند، افزود: امروز نیز جامعه پزشکی ، کادر درمان در حوزه مسئولیت اجتماعی و با ایثار گری اجتماعی خود در ترویج فرهنگ احسان ونیکوکاری پیشقدم هستند. 

کد خبر 1208227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha