تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان ضروری است

ظاهری گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر اشتغال در توانمندسازی مددجویان و کاهش محرومیت، انتظار می رود پرداخت تسهیلات اشتغال زایی با اولویت و سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد  قزوین، «ناصر ظاهری» در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان قزوین بیان کرد: بانک کشاورزی طی سنوات گذشته در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان و نیازمندان همکاری، همراهی و تعامل خوبی با کمیته امداد داشته و امیدواریم با تکیه بر تجربه این همکاری ها شاهد ارتقای سطح خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان باشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: سال جاری از مجموع اعتبارات تسهیلات اشتغال زایی، 50 میلیارد تومان برای اشتغال نیازمندان از محل اعتبارات بانک کشاورزی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با سازوکار در نظر گرفته شده، شاهد پرداخت هرچه بهتر و سریع تر این تسهیلات باشیم.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر تسهیلات اشتغال زایی که در کمیته امداد امام خمینی (ره) با جدیت پیگیری می شود، پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن هم مورد توجه است چراکه برخی مشکلات موجب شده تا بار مراجعات به امداد افزایش یابد و یکی از این مسائل تأمین ودیعه مسکن است.

 

ظاهری افزود: با توجه به اهمیت و تأثیر اشتغال در توانمندسازی مددجویان و کاهش محرومیت، انتظار می رود پرداخت تسهیلات اشتغال زایی با اولویت و سرعت بیشتری انجام شود.

 

در ادامه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) موضوع اشتغال نیازمندان را با جدیت پیگیری می کند ولی این موضوع بدون همکاری و تعامل دستگاه های دیگر ناقص است.

 

«علی اصغر کشاورز حسین آبادی» اعلام کرد: در حال حاضر بانک های استان قزوین در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال نسبت به استان های دیگر از میانگین پایین تری برخوردار هستند و لازم است برای تسریع در پرداخت اقدام شود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 900 نفر به شبکه بانکی استان معرفی شده اند که از این تعداد تنها 420 نفر تسهیلات دریافت کرده اند که لازم است برای پرداخت بیشتر تسهیلات بانک ها اقدام کنند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: قطع یقین با هماهنگی و همکاری بیش از پیش شبکه بانکی پرداخت تسهیلات روند بهتری پیدا خواهد کرد.

 

کد خبر 1208231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha