اجرای پويش «نامه ای به مسجد» در کانون امام حسین (ع) شادگان

همزمان با سالروز جهانی مسجد، پويش «نامه‌ای به مسجد» به صورت مسابقه فرهنگ و هنر ويژه بچه‌های مسجدی کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شادگان اجرا می‌شود.

«جلال چعبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان، با تشریح برنامه‌های ویژه گرامیداشت روز جهانی مسجد اظهار کرد: ۳۰ مرداد در تاریخ به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شادگان افزود: در این راستا پویش «نامه ای به مسجد» در قالب بخش‌های مختلف رقابتی ویژه سنین هفت تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال طراحی و در این کانون اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این پویش تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سه بخش «نامه‌ای به مسجد»، «عکس از مسجد» و «نقاشی از مسجد» به این ارسال کنند.

 

چعبی با بیان اینکه این پویش از (شنبه ۲۹ مرداد) آغاز شده است اضافه کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا (۱۵ شهریور) سال جاری به شماره ۰۹۳۶۶۲۲۹۴۳۷ از طریق پیام رسان های واتس آپ، ایتا و گپ ارسال کنند. 

 

وی همچنین تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را از اولویت های این کانون اعلام کرد و یاد آور شد: اجرای طرح «شکوه مادری»، تجلیل از فعالان مسجدی در جمع نمازگزاران، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مسجد و عمران معنوی مساجد، برپایی نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع مسجد از دیگر فعالیت‌های کانون  فرهنگی هنری امام حسین (ع) شادگان به مناسبت روز جهانی مسجد بود.

 

کد خبر 1208253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha