مساجد ارومیه را به راحتی مسیریابی کنید

اسدپور گغت: نقشه گردشگری و ترافیکی شهرستان ارومیه پیش از این با هدف استفاده عموم شهروندان و هموطنان طراحی و ارائه شده است و در این سامانه با وارد کردن نام مسجد آدرس آن مسیریابی شده و هم از طریق وب و هم از طریق اپلیکیشن قابلیت دسترسی دارد.

«یاسر اسدپور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدلله الحسین و با یاد آوری علت نامگذاری روز جهانی مسجد خاطر نشان کرد: 30 مرداد سال 1348 مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد، سال‌ها بعد و به همین مناسبت به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و تصویب اعضای سازمان کنفرانس اسلامی در سی‌امین نشست این سازمان، این روز به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در این نقشه گردشگری و ترافیکی که طراحی کرده، با هدف ارج نهادن به اماکن مقدس، لایه تمامی مساجد و حسینیه های سطح شهر را به آن اضافه و بارگذاری کرده است.

وی گفت: در این سامانه با وارد کردن نام مسجد آدرس آن مسیریابی شده و هم از طریق وب و هم از طریق اپلیکیشن قابلیت دسترسی دارد.

این مسئول ادامه داد: یکی از قابلیت های این نقشه گردشگری راهنمای آن است که به صورت سخنگو بوده و به صورت صوتی آدرس های مدنظر را بازگویی می کند.

اسدپور تصریح کرد: شهروندان می توانند به نقشه گردشگری از طریق سایت  map.urmia.ir دسترسی یافته  و یا اپلیکیشن آن را از بازار دریافت کنند.

وی افزود: نقشه گردشگری و ترافیکی  پیش از این با هدف استفاده عموم شهروندان و هموطنان طراحی و ارائه شده است و این نقشه دارای لایه های مختلفی است که با هدف دسترسی آسان به موارد قابل جستجو ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین این سامانه شامل مراکز اقامتی و گردشگری، حمل و نقل و ترافیک، مراکز هنری، تفریح و سرگرمی، خوردنی‌جات، بازار و خرید، بهداشتی و درمانی، خدمات اداری، ورزشی، مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی، مذهبی، خدمات شهری، نیازمندی های متداول، سایرنیازمندی‌های روزمره، با‌‌‌‌‌‌نک‌ها و خودپردازها و شعب نمایندگی بیمه آماده سازی شده، برای تمامی همشهریان و گردشگران قابل دسترس خواهد بود، از مهمترین قابلیت های این سامانه می توان به گزینه این دورو برا اشاره کرد که شهروند از طریق این قابلیت می تواند با مدیریت زمان خود از خدمات نزدیک به خود استفاده نمایند.

 

کد خبر 1208254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha