بهره‌برداری و گلنگ‌زنی ۴۰۵ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری

حیدری گفت: همزمان با هفته دولت ۳۱۴ طرح در استان چهارمحال و بختیاری بهره برداری و عملیات اجرایی ۹۱ طرح آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «علی حیدری» در نشست خبری اعلام طرح های هفته دولت که در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای بهره برداری از ۳۱۴ طرح در استان ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، تسهیلات و آورده سرمایه گذاران تامین شده است.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح هایی که در هفته دولت بهره برداری می شود برای ۶۷۶ نفر اشتغالزایی می‌کند، تصریح کرد: این طرح ها در حوزه های آموزشی، بهداشت و درمان، خدمات، دامپروری، کشاورزی، فرهنگی، زیرساختی، فضای اداری، مسکونی و ورزشی است.

 

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌هایی که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود نیز سه هزار و ۳۱۹ میلیارد اعتبار اختصاص داده شده است.

 

حیدری خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این تعداد طرح تعدادی از اعضای هیئت دولت به استان سفر می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۶۱۸ طرح با اختصاص اعتبار ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال در استان بهره برداری شده است، اظهار داشت: همچنین در همین مدت ۱۸۵ طرح با ۲۱ هزار و ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در استان کلنگ زنی شده است.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به ایجاد مشکل برای تامین آب شرب شهرکرد نیز تصریح کرد: عملیات اجرایی انتقال آب چشمه دیمه به خط انتقال آب کوهرنگ آغاز شده و تا ۲ هفته دیگر به اتمام می رسد.

 

حیدری با اشاره به ابلاغ ۲۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات سفر رئیس جمهور در سه مرحله، خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار به طرح‌های راه‌آهن، آبرسانی و راه‌ سازی اختصاص یافته است.

 

کد خبر 1208255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha